if bowwow was to knock on my door right now i would....

Go down

if bowwow was to knock on my door right now i would....

Post  lottathickness22 on Tue Nov 23, 2010 10:54 am

probaly scream then cry then give him a big lovable hug n tell him how much i love him then cook him a nice eastcoast soulfood meal and make him get the itis and not wanna leave so i can seduce him and make him double back lmao Very Happy
avatar
lottathickness22

Posts : 5
Join date : 2010-11-19
Age : 29
Location : albany

View user profile

Back to top Go down

RE: what I would do if Bowwow were to knock on my door right now

Post  KhaiStaGirL on Tue Nov 23, 2010 11:48 am

I would be soooooooooo happy but I wouldn't want him to think I'm a crazy fan so I would just be myself and be like. "OMG what are you doing here, how'd you get my address haha, how long are you staying, do you want me to show you around, come in have a seat :O, OMG Hi how are you Very Happy" LOL that pretty much sums it up LOL...~,XxX,~
avatar
KhaiStaGirL

Posts : 55
Join date : 2010-11-22
Age : 27
Location : Milton Keynes/Antigua/Tortola

View user profile http://www.twitter.com/khaistagirl

Back to top Go down

Re: if bowwow was to knock on my door right now i would....

Post  binky10 on Tue Nov 30, 2010 9:13 pm

Id DIE!!!!!!!!!!!!1...nd he better perform CPR too Suspect
avatar
binky10

Posts : 46
Join date : 2010-11-17
Age : 26
Location : Schenectady,NY

View user profile http://www.twitter.com/binky10

Back to top Go down

Re: if bowwow was to knock on my door right now i would....

Post  Lovee' Sunnie on Wed Dec 01, 2010 6:14 am

Since he is now in DC && he came knockin on my door...I would sooo..IDEK wat I'd do foreal! Lol I'd have too much running thru my head such as: OMG BOW WOW IS AT MY HOUSE!!!, Is this a dream if not DNT WAKE UP!, Why is he here?, How does he knw where I live?, Why am I sitting here in my PJs when Bow Wow is looking so damn good..oops this is embarrassing!..RUNNN! (lol), Go get my sister!, stand there FROZEN or just go crazyyy && flatout SCREAM,, or even cry && faint! Ctfuu like IDK exactly wat to do cus I dnt want 2 boost his already bigg head like 95% of his fan base butttt my emotions might get the best of me in this situation! Shootttt I been waitin 4 this day since I was 6 (17 now)! Lls.

Lovee' Sunnie

Posts : 1
Join date : 2010-12-01

View user profile

Back to top Go down

LOL...

Post  KhaiStaGirL on Wed Dec 01, 2010 10:12 am

Lovee' Sunnie wrote:Since he is now in DC && he came knockin on my door...I would sooo..IDEK wat I'd do foreal! Lol I'd have too much running thru my head such as: OMG BOW WOW IS AT MY HOUSE!!!, Is this a dream if not DNT WAKE UP!, Why is he here?, How does he knw where I live?, Why am I sitting here in my PJs when Bow Wow is looking so damn good..oops this is embarrassing!..RUNNN! (lol), Go get my sister!, stand there FROZEN or just go crazyyy && flatout SCREAM,, or even cry && faint! Ctfuu like IDK exactly wat to do cus I dnt want 2 boost his already bigg head like 95% of his fan base butttt my emotions might get the best of me in this situation! Shootttt I been waitin 4 this day since I was 6 (17 now)! Lls.

LOL Oh my goodness that was sooo funny to read Very Happy...~,XxX,~

Khai***
avatar
KhaiStaGirL

Posts : 55
Join date : 2010-11-22
Age : 27
Location : Milton Keynes/Antigua/Tortola

View user profile http://www.twitter.com/khaistagirl

Back to top Go down

Re: if bowwow was to knock on my door right now i would....

Post  Mrs.Shad43va on Mon Dec 06, 2010 8:27 pm

first i would be thinking that i got pranked or something..but when i look into his eyes...omg it is the REAL shad moss...imma cry..point blank...omg..(even better) if he were to move in with me.. Shocked
avatar
Mrs.Shad43va

Posts : 7
Join date : 2010-12-06
Age : 26
Location : Gainesville, FL

View user profile http://facebook.com/an.angel.like.me

Back to top Go down

Re: if bowwow was to knock on my door right now i would....

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum